2014 m. lapkričio 23 d., sekmadienis

šiandien buvo diena pajūry, su sidabrine jūra, sidabriniu dangum ir sidabriniu smėliu. kažkas paspaudė mygtuką ir išryškino negatyvą. saulė nugęsus ir balta, pro sidabrą šviečiasi juodas jūros vanduo ir mano kojų kontūras. gal keletą valandų į jūrą mėčiau akmenukus, žiūrėdama, kiek kartų jie atsimuš į vandenį, kol pamėlynavo kojos.

pastaruoju metu daug kalbu su 13amete mergaite, kuri aplošia mane 2 šachmatų partijas iš eilės, tada aplošia seną storą dėdę 3 partijas iš eilės ir išeina žvejoti. ji brutaliai atvira ir man tai kažkaip patinka, nes pasimato, kokie kaukėmis apaugę esam. a. siuntė atviruką iš kalifornijos stirptizo klubo, kuriame dirba ir aš kelioms akimirkoms pasijaučiau šventa. kalifornijoj yra daug blogiau, nei rodo filmuose, ji rašė.

1 komentaras:

  1. Gražu, žavu. Tie sidabriniai vaizdai dabar ir man prieš akis vaidenasi...:)

    AtsakytiPanaikinti